דירות יד שנייה ובדיקת דירה לפני קנייה

כאשר אתם עומדים לרכוש דירות יד שנייה, כלומר, דירה מבעל הדירה ולא דירה חדשה מקבלן, עליכם לערוך מבעוד מועד מספר בדיקות על מנת להיות בטוחים כי שאתם מעוניינים בדירה בה מדובר ובמחיר אשר מוצע לכם. בדיקות אלה חיוניות לפני החתימה על חוזה הרכישה של הדירה על מנת שלא תמצאו את עצמכם במצב שאתם לא מקבלים את מה שהובטח לכם בתחילת הדרך .

מה יש לבדוק מבחינה משפטית לפני רכישת דירה ?

בכל מקרה מומלץ להסתייע בעורך דין מקרקעין על מנת לעשות עסקאות נדל"ן מכל סוג שהוא. עורך הדין אמור לוודא עבורכם כי המוכר הוא אמנם בעל הנכס המוצע למכירה וכי הוא רשום בטאבו ככזה. בנוסף לכך, יש לוודא כי לא רשומה הערת אזהרה לנכס. עורך הדין יוודא גם האם הנכס מעוקל או משועבד לצורך החזר חובות שונים או שלא .

מה יש לבדוק מבחינה פיזית בדירה ?

לאחר הבדיקות המשפטיות הללו יש לבדוק כמובן את הנכס עצמו. צריך לזכור, כי דירות יד שנייה יכולות להיות מאד ישנות והדבר מחייב אתכם בבדיקה יסודית של המבנה מבחוץ ומבפנים לפני רכישת הדירה. מבחוץ יש לוודא כי אין סדקים וחדירת מים דרך הקירות או התקרה במידה ומדובר בדירה בקומה אחרונה. כמו כן יש לבדוק את מצבו הכללי של הבניין וגם את מצב הדירה עצמה. בתוך הדירה יש לבדוק את תשתיות החשמל, האינסטלציה, הגז וכיוצא באלה ומוטב לעשות זאת עם בעלי מקצוע ולא לבד. בדיקות אלה חיוניות כי הן עשויות לגלות לכם תקלות חמורות אשר עלולות לעלות כסף רב במהלך שיפוצים .

דירות יד שנייה מחכות לכם באתר מקום לגור

אם אתם מחפשים דירות למכירה, יש לכם כתובת מצוינת למצוא בה את מבוקשכם בקלות ובמהירות – היכנסו כבר עכשיו לאתר מקום לגור עם הלוח הענק לכל עסקאות הנדל"ן בכל רחבי הארץ. באתר תמצאו מידע רב אודות ענף הנדל"ן ועסקאות נדל"ן רבות ומעניינות עבורכם