האם לעבוד מול מעצב פנים או לשפץ לבד ?

קניית בית היא אחת מההחלטות החשובות והיקרות בחיים .

כבר החלטתם לרכוש נכס ישן וכעת מתלבטים האם לשפץ בעצמכם מול בעלי מקצוע או לקחת מעצב\ת פנים ?!

לפני שתיקחו החלטה רצוי שתדעו מה היתרונות של מעצב\ת פנים ועד כמה ההוצאה הראשונית מתגמדת ביחס למה שתקבלו ותחסכו בהמשך .
כמעצבת פנים בעלת תפיסת חלל שונה , בהגיעי לבית אני רואה נכס ומבינה מיד מה הפוטנציאל של אותו נכס , מה חובה לשנות כדי למקסם את החלל כך שהתוצאה הסופית תהייה של מרחב פתוח , מואר , גדול (גם אם בפועל הוא לא מאוד גדול ) מעוצב פונקציונאלי ומשמח-
כזה שישדרג את הנכס ויהפוך אותו לחלל שכייף לחיות בו . (אגב מסיבה זו יש לא מעט לקוחות שלוקחים מעצב פנים לשעת ייעוץ טרם רכישת הבית ).
בד"כ רק אחרי שאני מסבירה ללקוחות הם מבינים מה שראיתי בחזוני ואחרי ביצוע בשטח מגיע הוואו !!

שיפוץ אינו עניין של מה בכך , כדי שלא תיפלו עם בעלי מקצוע נכון להכין תוכניות מסודרות ומפורטות ככל האפשר בצירוף כתב כמויות , אם אתם לא מהמקצוע תתקשו להכין תוכניות מקצועיות .
ככל שהתוכניות מפורטות ומדויקות הקבלנים השונים יכינו הצעה שלא תשאיר מקום לתוספות או הפתעות בשטח ואתם תהיו עם ראש שקט ותוכלו לעמוד במסגרת התקציב שקבעתם לכם .

כמעצבת בעלת ניסיון רב יכולה לומר בוודאות – בשל קשרי עבודה שנרקמו לאורך השנים המעצב משיג מחירים מעולים אצל הספקים השונים והלקוח ייהנה מהנחת אדריכל (לפחות כך אני ורבים מחברי למקצוע נוהגים ).
המדובר בחסכון משמעותי אצל ספקים רבים כמו : ריצופים, מטבחים , פרקטים , תאורה וכו המסתכם באלפי שקלים .

כאשר אתם משפצים עם מעצב פנים יש מי שישגיח על ביצוע העבודה, המעצב עושה פיקוח עליון בשטח בכל אחד משלבי השיפוץ , מוודא שהתוכניות ברורות ומבוצעות נכון וחוסך לכם זמן ושקט נפשי .

כמעצבת פנים אני לוקחת את לקוחותיי יד ביד במסע שבסופו תכנסו לבית חלומותיכם מחויכים ומרוצים .

יש לי רק שתי בקשות קטנות מימכם :
• תשכילו לבחור את המעצבת שנעים יהיה לכם לעבוד מולה , מיקצועית מאוד , עם הרבה סבלנות שתבוא לידי ביטוי בשטח מול בעלי המקצוע השונים .
• הקפידו לעשות תיאום ציפיות לגבי: תקציב , זמנים וצרכים , תעבירו נכון את החלום שלכם, תקשורת , מקצועיות ויצירתיות זה שם המשחק .

שיהיה לכם בהצלחה במסע ואין לי ספק שהוא כדאי .