מדריך ללקיחת משכנתא

מדריך ללקיחת משכנתא הוא פרט חשוב ביותר לאורך תהליך אשר כל זוג עובר אותו לפני רכישת הדירה הראשונה שלו. משכנתא היא אותה הלוואה גדולה וידועה לרבים אשר ניתנת על ידי הבנקים לרוכשי נכסי מקרקעין בעידוד המדינה. הלוואת משכנתא יכולה להגיע לסכומים הגבוהים ממליון שקל ונשאלת השאלה, איך הבנק מעמיד הלוואה כה גדולה לאנשים כל כך צעירים ? התשובה היא שהנכס עצמו משמש כבטחון להחזר ההלוואה לאורך השנים, וזו היא בטוחה מספקת לכל הדעות .

שלב התכנון של לקיחת משכנתא

לפני שאתם ניגשים לבנק על מנת לדבר על משכנתא הרי שעליכם להכין את עצמכם לשם כך בצורה הטובה ביותר. יש לזכור כי לקיחת משכנתא היא אולי ההלוואה החשובה ביותר אשר תקחו בחייכם ועל כן יש להיות זהירים ומוכנים. על מנת לדעת מה הוא הסכום הרצוי לכם בהלוואת המשכנתא עליכם להביא בחשבון את כל מרכיבי העלויות ולא רק את מחיר הדירה עצמה. עליכם להכניס לחישוב גם את עלות עורך הדין והתיווך, תשלום מס רכישה, היטל השבחה, דמי רישום, עלויות של שיפוצים במידה ומדובר בדירה ישנה וגם רכישת ריהוט חדש ומעבר לכך. כל אלה יכולים להוסיף בין 7 ל 8 אחוז למחיר הדירה ללא כל צל של ספק .

לקיחת משכנתא והדירה עצמה

יש הבדל בין רכישת דירה חדשה מקבלן ורכישת דירה יד שנייה מבעלים רשומים או רכישת נכסים מסחריים. בשני המקרים יש להיעזר בשירותיו של עורך דין על מנת לוודא כי כל פרטי העיסקה מסוכמים כראוי. יש לוודא כי המשכנתא שאתם יכולים לקבל תממן עבורכם את הרכישה בנוסף לכסף הבסיסי אשר אתם מביאים אתכם במזומן. אל תקחו משכנתא אם אין לכם אפשרות לעמוד בהחזרים החודשיים שלה, ועשו זאת תמיד באופן כזה שישאר לכם קצת יותר ולא להיפך.

מדריך ללקיחת משכנתא באתר מקום לגור

אתר מקום לגור מאפשר לכם להגיע למידע רב, אמין וחשוב אודות תחום הנדל"ן בכלל ואודות לקיחת משכנתא בפרט. כנסו לאתר כאן ועכשיו וקבלו את כל הייעוץ הדרוש לכם בעניין זה .