מדריך לרכישת דירה מקבלן

אם החלטתם לרכוש דירה מקבלן יש כמה דברים אשר אתם חייבים לקחת בחשבון על מנת שהרכישה תהיה חלקה עד כמה שניתן. הדבר הראשון אשר עליכם לעשות הוא לקחת עורך דין בתחום המקרקעין על מנת שיגן על האינטרסים שלכם מול החוזה אשר יציג בפניכם הקבלן. אלו הן על פי רוב נקודות משפטיות אשר יש צורך בהבנת התחום ובנסיון על מנת לדעת לעמוד עליהם כדי שיגנו על זכויותיכם בצורה הטובה ביותר שניתן .

בדיקות מקדימות לפני החתימה על העסקה

עורך הדין יבצע עבורכם את כל הבדיקות אשר נדרשות לפני החתימה על החוזה ויש להקפיד על הדברים הבאים: יש לוודא כי הבעלות על הקרקע היא של הקבלן או החברה היזמית וכי היא איננה מעוקלת או משועבדת לגורם כל שהוא. לקבלן צריך להיות היתר בנייה מטעם הרשות המקומית. יש לבדוק את מסמכי הבעלות על הקרקע אשר מוצגים על ידי הקבלן. בנוסף לכך, יש להקפיד לעבור על כל סעיפי החוזה ולבדוק כי מה שכתוב שם זה מה שאתם מקבלים. יש לוודא כי המחיר לתשלום על הדירה הוא סופי וכי לא יצוצו לפתע כל מיני תוספות נלוות במהלך הדרך .

קבלו ייעוץ משפטי מקצועי ואיכותי לאורך כל הדרך

חשוב להבין כי חשיבות הייעוץ המשפטי והטיפול המשפטי בעת רכישת דירה איננה פעוטה, ויש לזכור כי רכישת דירה היא אחד האקטים הכלכליים הנכבדים ביותר אשר תעשו בחיים. היו בטוחים כי הייעוץ שאתם מקבלים הוא הטוב ביותר וכי אתם יכולים לשאול כל שאלה לגבי כל דבר אשר אינכם מבינים בחוזה בינכם לבין הקבלן .

רכישת דירה מקבלן באתר מקום לגור

אתר מקום לגור מרכז עבורכם את כל המידע הנחוץ על מנת לרכוש דירה מקבלן. כנסו לאתר ותוכלו למצוא מידע רב אודות רכישה מסוג זה ואודות קבלנים בכלל וכמו כן מגוון משרדי תיווך וגם תיווך בתל אביב. באתר מידע רב נוסף בכל תחומי הנדל"ן כולל הזדמנויות עסקיות בתחום הנדל"ן, נדל"ן מסחרי ותעשייתי, מגרשים ואדמות חקלאיות, דירות להשכרה ולמכירה וכיוצא באלה אפשרויות שונות כאלה ואחרות.