נוטריון לרכישת דירה

רכישת דירה הינה פעולה כלכלית כבדת משקל ללא כל צל של ספק, במיוחד בשנים האחרונות במדינת ישראל. אצל רוב האנשים רכישת דירה היא כנראה הפעולה הכלכלית הגדולה ביותר אשר יעשו בחייהם, ויש להתייחס אליה באופן הזה. בדרך כלל מדובר באקט אשר כולל לקיחת משכנתא גדולה לשנים רבות, התקשרות עם קבלן ורכישת דירה ממנו או רכישת דירה ישירות מבעל בית כאשר מדובר בדירה יד שנייה וכיוצא באלה. מהלך זה כולל הרבה מאד נקודות חוקיות ומשפטיות יש צורך לעמוד עליהן. על כן מומלץ בכל עסקת נדל"ן לקחת עורך דין נוטריון אשר ידע לייצג את האינטרסים שלכם עד לפרט האחרון בצורה המקצועית ביותר שיש .

תפקידו של נוטריון בעת רכישת דירה

תפקידו של עורך הדין הוא לייצג את האינטרסים שלכם לאורך כל הליך העסקה מתחילתו ועד סופו. תחילה על עורך הדין לוודא כי המוכר הוא אכן בעל הבית הרשום בטאבו, וכי אין הערת אזהרה בטאבו כל שהיא, כלומר שהבעלים אינו בהליך דומה עם אדם שלישי. בנוסף לכך, מוודא עורך הדין כי הנכס אינו משועבד או מעוקל לצורך החזרי חובות שונים וכיוצא באלה .

נוטריון והחוזה לרכישת דירה

בנוסף לכל אלה על עורך הדין שלכם ללוות את כתיבת החוזה בינכם לבין המוכר ולייצג את האינטרסים שלכם מתוך הכרת החוק וזכויותיכם אשר מגיעות לכם כרוכשי דירה. בנוסף לכך, עורך הדין מסדיר עבורכם את תשלומי מס הרכישה והיטלים אחרים אשר עליכם לשלם למדינה תוך שאיפה להקטין תשלומים אלה עד כמה שניתן .

לקיחת נוטריון לעסקת מקרקעין ואתר מקום לגור

אתר מקום לגור הוא אתר אשר עוסק בכל תחומי הנדל"ן ברחבי הארץ. באתר תמצאו מידע רב אודות בחירת עורך דין לעסקאות נדל"ן ותפקידו כמייצג שלכם בכל עסקת רכישה כזו או אחרת. האתר הוא מקום פעיל וחי אשר מתנהלות בו עסקאות נדל"ן על גבי לוח אשר מפרסם נכסים למכירה ולהשכרה מכל הסוגים ובכל חלקי הארץ. כנסו לאתר מקום לגור ומצאו את הנכס המתאים לכם .