שיפוץ וחידוש המטבח

חידוש מטבח, תוצאה גדולה בעלות קטנה!!!
חידוש מטבח – אותה תוצאה כמו מטבח חדש בפחות הוצאה.
כמה פחות ואיך עושים את זה? בדיוק על זה רצינו לדבר איתכם.

מי אמר שכדי לשנות את מראה או מבנה המטבח הישן צריך להחליף אותו בחדש? למסקנה הזו שותפים רק שניים: אלה שלא שמעו על האפשרות של חידוש מטבח ואלה שרוצים למכור מטבח קומפלט (ומה הפלא, יש שם יותר כסף והילה). אבל לפני שמחליטים לקנות בעשרות אלפי שקלים מטבח חדש מהניילונים יש עוד מגוון של ערוצים, הרבה יותר זולים ולא פחות מוצלחים, לפעמים אפילו יותר. הנה קשת האפשרויות:

צביעת דלתות – אתם לא יכולים לראות יותר את הצבע הישן והדהוי הזה, עם השריטות, הכתמים והקילופים? נו, אז בגלל זה צריך להחליף את המטבח? מסתבר שברוב המקרים, קשת הצבעים והטקסטורות הרחבה שיש כיום נותנת מענה מעולה. פשוט לא תאמינו שזה המטבח הישן שלכם. וברור לכול שעלות צביעת דלתות לעומת החלפת מטבח בטלה בשישים.

החלפת דלתות מטבח – חולפות שנים ודלתות ארונות המטבח כבר לא מה שהיו פעם. הצירים עשו את שלהם, הדלת עצמה לא חגיגה גדולה, לא רק הצבע או הציפוי אלא גם תוך הדלת מתפורר. אז מה הבעיה, מחליפים את הדלתות בחדשות – בצבעים, בטקסטורה, בדוגמא, ובסוג הפתיחה שמתאים לכם מבלי לפתוח חסכונות.

חידוש ארונות מטבח – אנחנו רוצים לגלות לכם סוד מקצועי ובטח רבים יכעסו עלינו בשל כך. זו הנקודה אותה מרבית בעלי המקצוע מנצלים כדי לשכנע אתכם להחליף את המטבח הישן בחדש. המגרות חורקות בכל פתיחה, המסילות 'צולעות', הציפוי נשחק, הצבע, הידיות, הפירזולים בקיצור – הגיע הזמן להחליף. כלומר, להיכנס להוצאה כבדה.
כאן אנחנו נכנסים לתמונה כי ברוב המקרים החומר גלם ממנו עשויים מטבחים עמיד וחזק לעוד שנים ארוכות ואת כל רשימת ה"תקלות" שמנינו אפשר לחדש ולהעמיד לכם מטבח לתפארת תוך חיסכון עצום בעלויות.

שדרוג ארונות מטבח – השנים חלפו, המשפחה גדלה, 'אוצר' הסירים וכלי המטבח השתכלל והתרחב, גם מאפייני השימוש שלכם במטבח התפתחו (אתם כבר בשלנים 'ללקק
את השפתיים'). לפיכך, יש צורך לא רק לחדש את ארונות המטבח אלא גם לשנות מבנה פנימי, להגדיל מקום אחסון לכלי המטבח, לארגן את מבנה וסדר המגירות או משטחי עבודה ובאותה הזדמנות לשנות עיצוב, אופי ואוירה למטבח לפי טעמכם. את כל אלה ועוד ניתן לעשות תחת הכותרת שדרוג ארונות מטבח מבלי להחליף את המטבח כולו.
ואם תרצו "ניתוח מעמיק יותר" כמו שיפוץ המטבח, ולהוסיף אי למטבח או דלפק… הפסקה הבאה מתייחסת במיוחד לנושא זה. וכמובן. חשוב לזכור, שדרוג ארונות מטבח תמיד יהיה זול יותר, משמעותית, מהחלפת מטבח ויניב תוצאות סוחטות מחמאות.

שיפוץ מטבח – או, קיי. הגענו ל'הארד-קור'. שיפוץ מטבח כולל תחת כנפיו שני ערוצים עיקריים – האחד נקרא חידוש מטבחים והשני שדרוג מטבחים – וכדי לא להלאות ולהרבות במילים נתייחס לשני אלה תחת הכותרת שיפוץ מטבח. ובעצם אנחנו מדברים על פרויקט גדול יותר מאשר ציפוי דלתות או צביעתן, החלפת דלתות או חידוש ארונות אלא טיפול בכל מרכיבי המטבח כולו כולל:
ביצוע חיפויים – שיש, קרמיקה, רצפה, קירות ועוד.
התקנת תוספות – אי למטבח, דלפק או שולחן בר וכדומה
שינויים במידת הצורך – כמו פתיחת קירות, נקודות חשמל, נקודות מים ואינסטלציה, צבע, טיח, ריצוף… ועכשיו לנקודה המכריעה

הכל בעלות של 1/2 עד 1/3 המחיר
מעלות מטבח חדש זהה. שליש המחיר!

רוצים לדעת יותר?
אחרי קריאת המאמר הזה, כנראה שתרצו לדעת יותר פרטים, ובמיוחד, איך יכולים להיות כאלה הפרשים במחיר. לכן, אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את התכנים המתייחסים בהרחבה לכל אחד משלבי חידוש מטבחים או שדרוג מטבחים.